0

Kaspersky Internet Security 2012 v12.0.0.374 Final Full Version

Posted by Unknown on 4:18 PG
 
 
 
 
 
 memberikan perlindungan premium dari virus, trojan, spam, penggodam, dan banyak lagi. Canggih, pendekatan hibrid untuk keselamatan digital menggabungkan teknologi inovatif, berasaskan awan dengan perlindungan antivirus maju untuk memberikan tindak balas yang lebih cepat, lebih berkesan untuk kompleks pada hari ini, ancaman yang sentiasa berubah. Anda, data peribadi anda dan PC dilindungi sepenuhnya kerana anda bekerja, bank, kedai dan bermain dalam talian.
Manfaat.

Nikmati perbankan dalam talian dan membeli-belah "

Kaspersky Internet Security 2012 memberi amaran kepada anda tentang serangan phishing dan laman web yang berpotensi berniat jahat dan menjamin maklumat sensitif peribadi anda seperti butiran login, butiran kad kredit, dan lain-lain Nikmati ketenangan fikiran apabila anda membeli-belah dan bank dalam talian!

Dapatkan perlindungan yang berkesan daripada ancaman yang tidak diketahui "
Blok ancaman malware yang tidak diketahui dengan bantuan pemantauan automatik, analisis dan teknologi berasaskan awan Kaspersky Lab yang mengesan corak kelakuan malware dalam aktiviti permohonan dan sistem sebelum mereka boleh membahayakan PC anda.


Berkomunikasi dalam keselamatan di rangkaian sosial kegemaran anda "
Perisian keselamatan kami sentiasa memantau trafik Internet dan melindungi anda daripada sengaja melancarkan malware atau mengikuti pautan ke laman web phishing apabila anda menggunakan Facebook, Twitter dan lain-lain rangkaian sosial. Plus, butiran akaun anda, gambar dan maklumat peribadi lain kekal selamat.

Dapatkan perlindungan segera daripada ancaman "
Pastikan komputer anda dilindungi terhadap-ancaman malware terbaru dengan bantuan berasaskan awan teknologi yang memanfaatkan maklumat dari yang Kaspersky Security Network [KSN] - ancaman Kaspersky Lab yang global-diedarkan pemantauan rangkaian yang mengumpulkan maklumat mengenai ancaman baru dari berjuta-juta komputer pengguna di sekitar dunia.

Roll perubahan belakang yang dibuat oleh malware "
Selamat membatalkan perubahan bahawa malware untuk komputer anda, memastikan tidak membahayakan datang ke PC anda.

Manfaat daripada perlindungan hibrid "
Apabila dan di mana anda menggunakan PC anda dan Internet, mengambil kesempatan perlindungan hibrid yang membawa bersama-sama maklumat terkini mengenai ancaman malware dari awan dengan keupayaan keselamatan di Kaspersky Internet Security 2012 dipasang pada komputer anda untuk perlindungan yang tiada tandingan.

Melindungi identiti anda daripada serangan phishing "
Mencegah penjenayah siber dari mencuri identiti digital terima kasih anda kepada teknologi perlindungan anti-phishing di dalam perisian keselamatan Internet Kaspersky Lab yang memanfaatkan senarai laman web phishing yang diketahui, proaktif teknologi anti-phishing dan maklumat terkini dari awan.

Menyelia penggunaan komputer anak-anak anda "
Anda menguruskan bila dan berapa kerap anak-anak anda mengakses permainan PC dan Internet dan yang, laman web dan aplikasi yang mereka gunakan. Plus, anda memilih yang anak-anak anda berkomunikasi dengan melalui Mesej Segera dan rangkaian sosial dan apa mesej mereka mengandungi menggunakan peraturan yang telah ditetapkan.
 
 
 

0 Comments

Catat Ulasan

Copyright © 2009 Muhammad Najmie All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.