0

Ini Adakah Apa Transformer Cina

Posted by Unknown on 6:41 PTG

dia dunia barat mempunyai Transformers, Jepun mempunyai Voltron, tetapi bagaimana mengenai China? Setelah memutuskan MEREKA mahu robot mereka sendiri mengubah, sekumpulan Pelajar pergi Membina Transformer Cina asal. Satu ini adalah untuk sebenar, dan ia tidak juga, disalin (saya tahu, kan?).

Jika anda telah mengkaji sejarah Cina, tempoh Tiga Kerajaan, untuk menjadi tepat, atau jika anda telah dimainkan Romantik dari Tiga Kerajaan permainan video (Saya tahu saya lakukan), daripada nama Guan Yu pasti Cincin loceng. Beliau adalah salah Ketua atas Lord Liu Bei, bersama-sama dengan Zhang Fei, dan telah dikenali kerana kesetiaan Pertempuran kemahiran beliau, dan kebenaran.

Sekumpulan Pelajar lulus, dari Akademi Seni Halus Central China, memilih Guan Yu sebagai model untuk patung Transformer asal mereka. Menggunakan bahagian trak Jiefang lama, Yang MEREKA dibayar kira-kira $ 4500, Pelajar berbakat ini telah mencipta 9,4 meter tinggi, 4-tan berat Transformer. Menurut rel.Creator itu, hanya muka dan bilah adalah cebisan asal, selebihnya semua datang dari trak.

Untuk meraikan Pencapaian mereka, Pelajar berbakat juga mencipta video Guan menggerunkan mereka Yu Transformer, dalam tindakan. Check it out.






0 Comments

Catat Ulasan

Copyright © 2009 Muhammad Najmie All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.