0

FIFA 12 Full version for PC Free Download

Posted by Unknown on 7:02 PG in






EA Sports kembali dengan permainan baru dalam siri Fifa, Fifa 12 atau Fifa 2012. Dapatkan versi penuh permainan ini bebas daripada pautan yang diberikan di akhir halaman ini. Permainan ini juga boleh didapati untuk semua konsol dan versi Windows PC di sini untuk muat turun. EA telah tampil dengan beberapa perubahan revolusioner dalam siri ini khusus di bahagian permainan. EA juga telah diberitahu bahawa enjin Fifa 12 akan menjadi sama seperti rakan-rakan konsol.


Jika anda seorang peminat siri ini maka anda akan melihat sedikit perubahan yang telah dibuat kepada permainan dari versi sebelumnya. Tetapi perubahan yang telah diperkenalkan di Fifa tahun ini tidak adalah kecil tetapi beberapa orang-orang besar dan utama. Ini perubahan baru membuat permainan lebih menarik dan taktikal. Fifa 12 dan bukannya membina perkara-perkara yang baik dalam Fifa 11 telah mengambil jalan yang berbeza dan hasil yang besar. Dalam beberapa kes, perubahan yang telah dilaksanakan adalah seperti yang anda tidak akan terfikir. Permainan adalah cecair dan animasi sentiasa baik. Perubahan dalam Fifa 12 akan memaksa anda mengambil pendekatan yang berbeza untuk permainan yang anda digunakan untuk dalam siri Fifa. Ini adalah jumlah permainan baru Fifa dan satu yang baik. Pastikan membaca atau melangkau ke akhir untuk turun Fifa 12 PC Versi Penuh Permainan Percuma Penuh.



Melihat Fifa 12 tidak banyak berubah notis. Pembentangan kelihatan serupa dengan siaran TV ditambah selain daripada itu ia kelihatan sama. Permainan telah lebih baik lampu masa ini dan penampilan fizikal dan wajah pemain telah bertambah baik seperti yang dilakukan setiap tahun untuk dipadankan dengan rakan-rakan mereka yang sebenar. Bagi sesiapa yang melihat permainan akan berasa seperti ia adalah sama seperti sebelum ini tetapi untuk pemain bermain permainan akan merasa perubahan ketara yang diperbadankan dalam permainan baru. Sudut kamera telah berubah sedikit menjadi lebih dekat dengan padang. Kelajuan pecut dalam permainan telah dikurangkan tetapi tidak begitu banyak bahawa ia akan menjejaskan permainan anda dan merasakan sebenar. Langkau ke akhir artikel untuk turun Fifa 12 Percuma Penuh.Permainan mempunyai beberapa perlanggaran berasaskan fizik baru dan mereka adalah semata-mata yang besar. Tiada lagi anda akan melihat animasi yang sama sepanjang masa apabila anda berdiri atau gelongsor menangani. Sebagai permainan memaparkan sistem fizik baru mereka akan sentiasa menjadi yang berbeza dan bergantung kepada bagaimana perlanggaran pemain berlaku dan hala tuju mereka semasa acara itu. Anda akan melihat bahawa ini juga memberi kesan kepada pergerakan menyerang pemain seperti dalam apabila anda berada menggelecek dan pertahanan datang merentasi anda dengan rintangan bahu-ke-bahu pemain anda akan twist dan anda akan pergi kursus. Juga menangani boleh terlepas bola tetapi mereka mungkin menangkap kaki anda dan menjejas penghantaran menggelecek anda runtuh atau ke jalan yang salah. Ini enjin fizik baru adalah tambahan yang hebat dan positif melebihi negatif sistem. Pautan yang diberikan di bahagian bawah halaman akan membiarkan anda turun Fifa 12 Percuma Penuh.

Sistem menangani juga telah berubah. Dalam permainan awal anda hanya terpaksa tekan dan tahan butang tertentu dan pemain anda akan berebut seluruh padang untuk mengejar bola dan melakukan perkara-perkara yang perlu untuk mendapatkan bola. Kali ini ia tidak mungkin. Sekarang, jika anda memegang kunci pemain hanya akan mendapatkan dekat dengan bola tetapi tidak pernah menangani bahawa sebahagian adalah terpulang kepada anda dan anda perlu untuk menangani pada masa yang sempurna. Menangani Begitu manual cara untuk pergi dalam Fifa 12. Ini taktik baru untuk mempertahankan akan menunjukkan kepada anda bagaimana lebih mudah ia adalah sebelum. Terdapat banyak perubahan yang akan membuat hidup sukar jika anda digunakan untuk permainan lama tetapi sebaik sahaja anda belajar, bersedia untuk pengalaman yang lebih memuaskan.

Fifa 11 adalah salah satu permainan terbaik untuk bola sepak dan kita fikir apa yang akan berubah selepas itu tetapi Sukan EA telah tampil dengan perubahan yang tidak walaupun dalam minda kita. Fifa 12 bukan hanya kemas kini untuk permainan sebelumnya tetapi satu masa yang sama sekali baru ini. Lebih baik fizik, menangani lebih baik, lebih baik menyerang, lebih baik pergerakan dan taktik yang lebih baik dan permainan adalah apa yang menjadikan tahun ini permainan yang terbaik dalam siri ini setakat ini dan walaupun permainan bola sepak terbaik sama sekali kita hanya perlu tunggu dan lihat apa Konami datang dengan dalam mereka Pro Evolution Soccer 12 permainan. Jika anda suka bola sepak, maka tidak terlepas permainan ini.


NOTE:This is a torrent file.You must Download and install utorrent in your system.








0 Comments

Catat Ulasan

Copyright © 2009 Muhammad Najmie All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.