0

Call of Duty 4 Modern Warfare Full-Rip Full Version Free Download

Posted by Unknown on 6:57 PG in




Call of 4 Duty: Modern Warfare (atau Call of Duty: Modern Warfare) adalah permainan penembak orang pertama yang dibangunkan oleh Infinity Ward dan diterbitkan oleh Activision untuk PC, Macintosh, PlayStation 3, Xbox 360 dan Wii. Satu set berasingan poket dibuat dari awal untuk Nintendo DS. Permainan ini telah dikeluarkan di Amerika Utara, Australia dan Eropah pada bulan November 2007 untuk konsol permainan dan Windows.
Beliau dibebaskan pada September 2008 untuk Mac dan dikeluarkan untuk Wii pada November 2009, mengambil kira isu Reflex nama. Beliau adalah episod keempat siri permainan yang dipanggil perkhidmatan (bukan pek pengembangan) dan adalah barisan pertama peperangan moden dalam francais, diikuti dengan sekuel langsung, Call of Duty: Modern Warfare 2. Permainan rehat dari penubuhan Perang Dunia Kedua permainan sebelumnya dalam siri ini dan berpindah ke zaman moden. Call of Duty 4 adalah dalam pembangunan selama dua tahun, dan menggunakan enjin permainan proprietari.

Cerita ini ditetapkan pada tahun 2011, jika seseorang pegawai telah dilakukan presiden radikal sebuah negara tidak dinamakan di Timur Tengah, dan "ultra-nasionalis" pergerakan telah memulakan perang saudara di Rusia. Konflik dianggap dari perspektif US Navy peninjau British komando dan SAS, dan diadakan di pelbagai tempat termasuk Timur Tengah, Azerbaijan, Rusia, dan Pripyat, Ukraine. Bahagian berbilang permainan mempunyai pelbagai mod permainan dan mengandungi sistem meratakan yang membolehkan pemain untuk membuka senjata tambahan, lampiran senjata, dan skim penyamaran kerana mereka terlebih dahulu.

Kritikal yang terkenal, permainan menerima markah keseluruhan 94% daripada kedua-dua Metacritic dan GameRankings. Permainan dan cerita telah menerima pujian tertentu, manakala kritikan hakikat bahawa permainan ketara kepada inovasi dalam genre FPS. Permainan ini telah memenangi pelbagai anugerah dari laman web perjudian, termasuk Best Permainan Xbox360 IGN. Ia merupakan permainan paling laris di seluruh dunia bagi tahun 2007, menjual hampir 7 juta salinan pada Januari 19 dan lebih daripada 13 juta Mei 2009.





NOTE:This is a torrent file.You must Download and install utorrent in your system.





0 Comments

Catat Ulasan

Copyright © 2009 Muhammad Najmie All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.