1

Adobe Photoshop CS3 Extended Full Version with Crack Free Download

Posted by Unknown on 6:52 PG in


Adobe Photoshop CS3 Extended adalah standard profesional dalam pengimejan digital, dengan pilihan yang tidak berkesudahan alat lukisan, penapis, dan keupayaan pelarasan warna untuk memanipulasi item dalam hampir apa-apa cara. Asalnya direka untuk imej bitmap, Photoshop membolehkan anda mencipta menarik perhatian tipografi dengan meletakkan teks pada laluan atau dalam bentuk, melaksanakan pembetulan bayangan dan kemuncak, meneroka diperluaskan warna sepadan ciri-ciri, comps lapisan Parlay cekap, dan preview, carian, dan imej saham. Oh, dan ia juga program perdana untuk menguruskan percetakan digital rumah.
CS3 Extended termasuk sokongan untuk menjadikan dan mengintegrasikan imej 3d ke komposit 2D dan video editing lapisan. Terdapat juga banyak diubahsuai membantu menu untuk mengambil kelebihan luar keluk pembelajaran anda, dengan built-in bagaimana-untuk Menyediakan Seni untuk Permohonan Lain, percetakan gambar, Bekerja dengan Warna dan Jenis, dan banyak lagi. Dari hanya mencerahkan gambar gelap untuk memperbaiki warna dan kontras, untuk menambah objek atau orang-orang yang tidak asalnya dalam gambar, Photoshop adalah alat yang sangat baik yang ciri-ciri inovatif memenuhi sebarang keperluan profesional.
Adobe Photoshop CS3 Extended adalah ideal untuk filem, video, dan profesional multimedia dan pereka grafik dan web menggunakan 3D dan gerakan, serta profesional dalam bidang kejuruteraan dan sains, Adobe Photoshop CS3 Extended perisian menyampaikan segala-galanya dalam Photoshop CS3 dan banyak lagi. Realisasi dan menggabungkan 3D imagesinto komposit 2D anda. Hentikan masa dengan menyunting mudah grafik gerakan di atas lapisan video. Dan menyiasat imej anda dengan alat pengukuran, analisis dan visualisasi.
Versi CS3 menambah penapis pintar, alat pengukuran 2D dan 3D, dan Perincikan alat Edge.














NOTE:This is a torrent file.You must Download and install utorrent in your system.







1 Comments

Catat Ulasan

Copyright © 2009 Muhammad Najmie All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.